Bestellen

  • Kijk rond in onze webshop en zoek de items die je wilt kopen. Maak eventueel een keuze voor de maat en bijpassende accessoires en leg het dan via de “In winkelmand” knop in je digitale winkelmandje. Je kunt nu verder shoppen of je bestelling afronden.
  • Bezorgen of afhalen op afspraak? Kies hoe je jouw product wilt ontvangen, we bieden verschillende mogelijkheden.
  • Klik op bestelling afronden, daarna kun je kiezen voor verdergaan mét of zonder account. Wanneer je al een account hebt gaat het bestellen veel sneller. Nog geen account? Je kunt gewoon bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen.
  • Controleren en betalen, klopt alles wat er staat? Klik dan op bestelling afronden en bevestig je bestelling. Daarna kun je afrekenen. Klaar!

 

Betalen

Bij XOOZ betaal je altijd 100% veilig met Ideal, Klarna, Creditcard, PayPal of Mistercash.
Alle betalingen aan XOOZ worden afgehandeld door Mollie B.V.

iDEAL
Dit is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank.

Creditcard
Indien je over een Visa of MasterCard creditcard beschikt kun je hiermee direct betalen.

PayPal
Indien je over een Paypal account beschikt heb je de mogelijkheid om met Paypal te betalen.

Bancontact
Onze Belgische klanten betalen snel en veilig via Bancontact, de meest gebruikte online betaalmethode van België.

SOFORT banking
Wij bieden aan onze buitenlandse klanten de SOFORT banking betaalmethode aan.

Klarna
Achteraf betalen kan bij XOOZ via Klarna. Je ontvangt de factuur na je aankoop en hebt 14 dagen om deze te voldoen. Voor het betalen met Klarna brengen wij € 1,95 servicekosten in rekening. 

 

Achteraf betalen

In samenwerking met Klarna (Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) bieden we je de betaalmethode ‘achteraf betalen’ aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

Meer informatie kun je vinden in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Klarna toets bij iedere bestelling -onafhankelijk van de webshop waar je bestelt- of je bestedingslimiet toegankelijk is. Het kan daarom voorkomen dat je tijdelijk niet met Klarna kunt betalen. Dit kan voortkomen uit achterstallige betalingen, het aantal openstaande orders, de hoogte van het bedrag dat je wilt afrekenen of je persoonlijke bestedingslimiet. XOOZ heeft geen invloed op of inzage in deze toetsing van Klarna. Wanneer je meer informatie wenst te ontvangen bij weigering vanuit Klarna raden wij je aan om persoonlijk contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.