Klachten

Heb je een klacht? Oh no, let us know! Wij zijn namelijk dol op tevreden klanten. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte via een mail naar info@xooz.nl of het contactformulier. Wij zullen ons uiterste best doen deze klacht naar tevredenheid op te lossen!

Klachten als gevolg van normale slijtage (bijvoorbeeld door kruipen van je kind of het niet opvolgen van wasinstructies) kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Let op: Het vervagen van de stofprint door gebruik en meermaals wassen valt onder normale slijtage.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@xooz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.